Dzisiaj następną recenzją będzie następna odsłona gry Need for speed tym razem Shift
Tym razem, twórcy postawili na realizm i stworzyli dzieło starające się jak wiernie odwzorować wrażenia z jazdy najpotężniejszymi samochodami znanymi ludzkości.
Need for Speed Shift to następna odsłona znanej serii wyścigów, która na rynku gier elektronicznych obecna jest już od 1995 roku. Za stworzenie tego dzieła odpowiadają: firma Slightly Mad Studios (zrzeszająca twórców między innymi GT Legends i GTR 2) oraz Micheal Mann (studio Black Box) i Patrick Soderlund (EA Games).
Twórcy Shift zdecydowali się na dość symulacyjne podejście do tematu wyścigów i starali się dokładnie odwzorować wrażenia z jazdy niezwykle szybkimi samochodami. Opracowali bardzo realistyczny model prowadzenia aut oraz nowy, widowiskowy system kolizji i zniszczeń. Jednocześnie położyli szczególny nacisk na zbalansowanie rozgrywki i zapewnienie graczom wrażeń oraz satysfakcji z osiąganych wyników nawet, jeżeli odbiorcy preferują zręcznościowy styl jazdy.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9POZekpP7uLpNyMTh74sV_O-Ggu6VfB8CbXr-uDVXLBZkZ03Yq3n2PuJnzpM8eViYBXvVSCuqrhqrJZl_QpeKlBdvCDMgnpCrZ1hoNwwHXD5HlAYJoGXzMl382f6XsuUlvQN3ZU1YdErD/s320/-Need-For-Speed-Shift-Screenshots-Revealed-4.jpg)
W drodze do zwycięstwa na 18 torach - zarówno prawdziwych (Willow Springs, Laguna Seca), jak i fikcyjnych – przeszkadzają nam liczni oponenci. Programiści wyposażyli przeciwników w zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu są oni aktywniejsi w walce o czołowe pozycje oraz znacznie bardziej bezpardonowi, gdy chodzi o utrzymanie zdobytych miejsc. Na skutek powyższych ulepszeń Shift zyskał kształt, pozwalający porównywać go do konkurencyjnego GRID-a, wydanego przez studio Codemasters.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz