O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Żaneta i mam 14 lat. Można powiedzieć, że siedem miesięcy temu dostałam bzika na punkcie Julity "Juli" Fabiszewskiej haha :D i jestem jej wierną fanką. Fanką MJ jestem niecałe trzy lata. Słucham muzyki głównie POPU czyli Juli i MJ, a moim hobby jest fotografia oraz zaczęłam grę na gitarze klasycznej. Na początek to tyle. Więcej dowiecie się w moich postach.

Kliknij i KUP :) Polecam

Coś o Juli


Jula, właśc. Julita Fabiszewska (z domu Ratowska) (ur. 3 marca 1991 roku w Łomży) - polska genialna piosenkarka oraz autorka tekstów...
Młoda, piękna, wspaniała, cudowna, niesamowita, niepowtarzalna, niezastąpiona, skromna, naturalna,wrażliwa, autentyczna, bezpośrednia :D zdolna i niezwykle utalentowana debiutantka z Łomży. Jula - gwiazda Internetu, wyprzedziła Dodę i Patrycję Markowską osiągając ponad 25 milionów wyświetleń swoich utworów. Przygoda Julity Fabiszewskiej z muzyką zaczęła się gdy miała 8 lat. Już wtedy wiedziała co jest jej największą pasją i dlatego zaczęła sie rozwijać w tym kierunku, ucząc się śpiewu i pisząc własne teksty. Nieoficjalną, nagraną w domowych warunkach wersję utworu "Za każdym razem" odsłuchano w Internecie ponad milion razy a nową wersję ponad 14 milionów. Popularność zdobyła dzięki swoim amatorskim nagraniom publikowanym w sieci. Do zdobycia rzeszy wiernych fanów wystarczył jej zwykły mikrofon podłączony do komputera. Jula jest obok Ewy Farnej i Sylwii Grzeszczak najpopularniejszą polską wokalistką w serwisie YouTube (Ale i tak dla mnie jest najlepsza :D ) ... W 2012 Jula została laureatką nagrody słuchaczy radia RMF MAXXX, nagrody internautów oraz publiczności na festiwalu TOPtrendy 2012 w koncercie Trendy. 2 czerwca wystąpiła podczas koncertu premier na 49. KFPP w Opolu ze swoim hitem. 20 lipca 2012 podczas gali Eska Music Awards 2012 nagrodzona została w kategoriach Najlepszy debiut oraz Najlepszy artysta ESKA.pl. 14 sierpnia tego samego roku nakładem My Music ukazał się jej debiutancki i genialny album zatytułowany "Na krawędzi". Wzięła udział też jako trener świetnej drużyny z Łomży w programie "Bitwa na głosy"...

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Rozmyślania i wierszyki



Jeszcze dzisiaj chciałabym napisać wam kilka wierszyków i dać kilka obrazków, może wam kiedyś się to przyda. Gdy będziecie to czytać porozmyślajcie o sobie może o swoich znajomych może wam to pomoże w ocenieniu ich czy są dobrymi ludźmi i co najważniejsze dowiecie się co to na prawdę jest muzyka, powodzenia i miłego czytania.


Dzisiaj temat muzyczny jutro zobaczymy...

"Muzyka nie tylko daje nam ukojenie i dostarcza rozrywki. Jest czymś więcej. Można poznać człowieka po muzyce, jakiej słucha."
"Muzyka wpływa na uszlachetnienie obyczajów."


Image du Blog purplefolie.centerblog.net

"Muzyka to naprawdę mocny narkotyk.
 Może cię zatruć, podnieść na duchu lub sprawić, że rozchorujesz się, nie wiedząc dlaczego."


Image du Blog purplefolie.centerblog.net
"Muzyka to nie tylko zwykłe dźwięki.
Każdy dźwięk trzeba ubrać w melodię, a wtedy powstanie muzyka."


"Muzyka uspokaja umysł, ułatwia wzlot myśli, a gdy trzeba, pobudza do walki."



"Muzyka nie jest spójnym ciągiem dźwięków, który słyszymy. Muzyką jest to, co wywołuje w nas silną i uderzającą impresję, która to impresja jest spowodowana doszczętną i wyczerpującą ekspresją artysty wykonującego. To jest muzyka. Muzyka to odbicie w tafli wody tego, co gra człowiekowi w duszy."

Image du Blog purplefolie.centerblog.net 

"Muzyka powinna zapalać płomień w sercu mężczyzny, i napełniać łzami oczy kobiety"


"Muzykę rozumie się tylko wtedy, gdy się ją czuje."


"Kiedy wszystko się zmienia, muzyka piękną zawsze pozostaje."


"Muzyka ma koronę w niebie, ale korzenie w ziemi."




Image du Blog purplefolie.centerblog.net
Tu mój ulubiony obrazek, to dla was
I love music
A tu coś ode mnie: "Muzyka potrafi towarzyszyć mojemu nastrojowi, a nie ukoić mój wewnętrzny smutek i ból"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radio 100% JULA! Kliknij i wejdź