O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Żaneta i mam 14 lat. Można powiedzieć, że siedem miesięcy temu dostałam bzika na punkcie Julity "Juli" Fabiszewskiej haha :D i jestem jej wierną fanką. Fanką MJ jestem niecałe trzy lata. Słucham muzyki głównie POPU czyli Juli i MJ, a moim hobby jest fotografia oraz zaczęłam grę na gitarze klasycznej. Na początek to tyle. Więcej dowiecie się w moich postach.

Kliknij i KUP :) Polecam

Coś o Juli


Jula, właśc. Julita Fabiszewska (z domu Ratowska) (ur. 3 marca 1991 roku w Łomży) - polska genialna piosenkarka oraz autorka tekstów...
Młoda, piękna, wspaniała, cudowna, niesamowita, niepowtarzalna, niezastąpiona, skromna, naturalna,wrażliwa, autentyczna, bezpośrednia :D zdolna i niezwykle utalentowana debiutantka z Łomży. Jula - gwiazda Internetu, wyprzedziła Dodę i Patrycję Markowską osiągając ponad 25 milionów wyświetleń swoich utworów. Przygoda Julity Fabiszewskiej z muzyką zaczęła się gdy miała 8 lat. Już wtedy wiedziała co jest jej największą pasją i dlatego zaczęła sie rozwijać w tym kierunku, ucząc się śpiewu i pisząc własne teksty. Nieoficjalną, nagraną w domowych warunkach wersję utworu "Za każdym razem" odsłuchano w Internecie ponad milion razy a nową wersję ponad 14 milionów. Popularność zdobyła dzięki swoim amatorskim nagraniom publikowanym w sieci. Do zdobycia rzeszy wiernych fanów wystarczył jej zwykły mikrofon podłączony do komputera. Jula jest obok Ewy Farnej i Sylwii Grzeszczak najpopularniejszą polską wokalistką w serwisie YouTube (Ale i tak dla mnie jest najlepsza :D ) ... W 2012 Jula została laureatką nagrody słuchaczy radia RMF MAXXX, nagrody internautów oraz publiczności na festiwalu TOPtrendy 2012 w koncercie Trendy. 2 czerwca wystąpiła podczas koncertu premier na 49. KFPP w Opolu ze swoim hitem. 20 lipca 2012 podczas gali Eska Music Awards 2012 nagrodzona została w kategoriach Najlepszy debiut oraz Najlepszy artysta ESKA.pl. 14 sierpnia tego samego roku nakładem My Music ukazał się jej debiutancki i genialny album zatytułowany "Na krawędzi". Wzięła udział też jako trener świetnej drużyny z Łomży w programie "Bitwa na głosy"...

piątek, 11 stycznia 2013

Jula - Mikrofon dzięki któremu wszystko się zaczęło... (Aukcja na Allegro)

Witam po mojej nieobecności :D

Mam dla Was pewną wiadomość... właśnie czytając profil Juli przeczytałam oto taki post:


"Kochani w związku z tym, że kocham pomagać ludziom, postanowiłam zrobić to i tym razem :)
Postanowiłam wesprzeć WOŚP! :-)
Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie? ♥
Wystawiłam na aukcję mikrofon, dzięki któremu nagrałam wszystkie swoje amatorskie utwory m.in Byłam, Tamten dzień, Zostań itd :) Być może komuś z Was też przyniesie szczęście! ♥
Zapraszam do licytacji!! ♥"


http://aukcje.wosp.org.pl/jula-mikrofon-dzieki-ktoremu-wszystko-sie-zaczelo-i755797

Do wygrania taki oto mikrofonek :D



Czyli chyba wszystko jasne :D Więc zapraszam do licytacji pomóżmy Juli zdobyć pieniążki na pomoc chorym dzieciom <3

Jeśli chodzi o moje zdanie to trochę szkoda takiej pamiątki, bo wiem, że ten mikrofon dla Juli jest bardzo ważny... ale jak już wiemy kocha pomagać ludziom i dla niej ważne jest tylko to, jest w stanie nawet dać coś co jest dla niej bardzo cenne... niech spełnia swoje marzenia i pokaże dzieciakom, że też mogą je spełniać ... Jak to napisałam na Facebooku:

"Jejku... aż nie wiem co napisać, łza zakręciła mi się w oku (chyba zaraz się rozpłaczę.... kurde tylko bez rozczulania się  ) .. to jest coś niesamowitego, wiedziałam to po prostu.. miałam "100% pewności", że kochasz pomagać ludziom... tylko dziękować Bogu, że są takie osoby, które nie są obojętne na los innych, że o nich myślą i specjalnie sprzedadzą to co jest dla nich bardzo cenne, żeby wspomóc takie właśnie organizację jak WOŚP i przekazać pieniążki na pomóc chorym dzieciom... nie wiem jak mam opisać to co chciałabym przekazać... normalnie kocham Cię za to!  Jesteś najwspanialszą osobą jaką mogłam poznać chociaż w małym stopniu, może bardzo nie wielkim, ale czułam to w sercu, że jesteś kimś wielkim, kimś niesamowitym i niepowtarzalnym  Dziękuję Ci za to... za Twoją dobroć... Dość, że jesteś młoda, piękna, wspaniała, cudowna, niesamowita, niepowtarzalna, niezastąpiona, skromna, naturalna,wrażliwa, autentyczna, bezpośrednia, zdolna i niezwykle utalentowana, to jeszcze w Tobie drzemie tyle dobroci (za niedługo zabraknie mi słów  )... nie ogarniam tego  Po prostu jesteś człowiekiem o WIELKIM SERCU  Jeszcze raz Ci za wszystko dziękuję  
PS. Na prawdę ten kto zdobędzie ten mikrofon będzie najszczęśliwszym fanem Juli na świecie, to jest dopiero gadżet fanowski 
Cena wynosi już 202,50 zł a co będzie dalej! Jak jeszcze 6 dni... to wszystko jest na prawdę piękne "

No to chyba na tyle... Więc jeszcze raz zapraszam na aukcję :D Do zobaczenia :*


1 komentarz:

Radio 100% JULA! Kliknij i wejdź